فضایی برای دانستن

من خیلی خوب بلد نیستم یه مقاله خوب نویسم پس گاهی از سایهای دیگه کمک میگیرم

فضایی برای دانستن

من خیلی خوب بلد نیستم یه مقاله خوب نویسم پس گاهی از سایهای دیگه کمک میگیرم

  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن

 

 

شیشه بالکن از ورود گرد و غبار به داخل بالکن جلوگیری مینماید.همچنین در برابر آلودگی هوا، و ورود صداهای موجود در محیط بیرون، از منزل محافظت می‌نماید. شیشه سکوریت بالکن از به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد از ورود آلودگی صوتی به داخل جلوگیری نموده و صداهای مزاحم را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین نصب شیشه بالکن باعث می‌گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل افزایش یابد.
شیشه بالکن تاشو – جمع شو

 

 

 

اضافه کردن شیشه بالکن تاشو به خانه بجای دربهای معمولی قدیمی یک منظره زیبا و متمایز را برای شما به ارمغان می آورد. پانلهای شیشه بالکن تاشو دارای فریم تمام آلومینیوم و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف میباشند.


عملکرد شیشه بالکن تاشو

 

شیشه بالکن تاشو (جمع شو) بگونه ای باز میشود که گستره ی وسیعی از فضای بالکن را در دسترس قرار میدهد. شیشه بالکن تاشو در اندازه های استاندارد و سفارشی مورد نظر شما، موجود میباشد. پس از نصب این پکیج بسیار فوق العاده شما این امکان را خواهید داشت تا در هر زمان که نیاز داشتید بالکن خود را به وسیله شیشه پوشش دهید و هر زمان که خواستید به آسانی این پانلهارا در یک سمت حمع نمایید.

شیشه بالکن پارتیشن
 
 

اگر برای شما هزینه تمام شده و قیمت شیشه بالکن یک الویت است پیشنهاد ما به شما شیشه بالکن پارتیشن میباشد.

ایجاد فضای اختصاصی با شیشه بالکندر خانه های منقه 22 بسیار رایج است.

برای مشاهده قیمت خانه در منطقه 22 از این لینک استفاده نمایید.

ویژگیهای پکیج بالکن پارتیشن

از ویژگیهای آن وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط، سهولت در نظافت شیشه ها، عدم نفوذ گرد و غبار، ایجاد محیطی ایده آل برای پرورش گل و گیاهان، قابل اجرا در هر شکلی از بالکن (چند ضلعی،  قوسی و …) است. تراس بالکنی برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا میباشد. تراس بالکنی ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است. شیشه ها توسط نوارH  شکل که از بهترین مواد مدیکال ساخته میشود به همدیگر قفل شده و هیچ فضای خالی در بین آنها باقی نمیماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی